Fandom

Memory Alpha

USS Худ

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

USS Худ
USS Hood.jpg
Клас: Екселсиор
Регистрационен номер: NCC-42296
Организация: Федерацията/Звезден флот
Статут: Действащ (2379)

USS Худ (NCC-42296) е федерационен звезден кораб от клас "Екселсиор", експлоатиран от Звездния флот през втората половина на 24-ти век.

ИсторияРедактиране

В началото на 60-те години на 24-ти век Худ е командван от капитан Робърт ДеСото. Около 2361 година Уилям Т. Райкър заема поста първи офицер на кораба, след като е напуснал USS Потьомкин, но преди да бъде назначен на служба на USS Ентърпрайз.

Една от мисиите на звездния кораб включва посещение на Алтаир III, когато Райкър, рискувайки военен съд, нe позволява наДеСото да се транспортира до повърхността на планетата, защото счита, че рискът за капитана е неоправдано висок.

През 2362 година Джорди Ла Фордж е прехвърлен на Худ след като приключва службата си на USS Виктори.

Служба мажду 2364 и 2369Редактиране

Hood with Enterprise-D.jpg

Худ и USS Ентърпрайз в орбита над Денеб IV.

През 2364 година Худ се среща с USS Ентърпрайз в орбита около планетата Денеб IV, за да извърши трансфер на екипаж и оборудване. Това включва и прехвърлянето на новия първи офицер на Ентърпрайз Уилям Т. Райкър, главния медицински офицер Бевърли Кръшър, Джорди Ла Фордж, а така също и на адмирал Ленърд МакКой, който извършва инспекция на медицинските съоръжения и инсталции на борда на кораба от клас "Галакси".

Две години по-късно Худ е изпратен към Ромуланската неутрална зона, за да противодейства на вероятна изненадваща ромуланска атака от маскирана база на Нелвана III целяща завземането на цялата неутрална зона.

Няколко месеца по-късно е планирано корабът да окаже съдействие на USS Ентърпрайз във връзка с проекта за тераформиране на Броудър IV.

Само седмици след това двата звездни кораби се срещат отново, за да може Худ да прехвърли на борда на USS Ентърпрайз Там Елбрън, който е главното лице в мисията за проучване на "Тенекинения човек".

Епизода Тенекинен човек е единствено появяване на екрана на капитан Робърт ДеСото. Казаното от мичман Ног в епизода Предателство, вяра и Великата река на сериала Стар Трек: Космическа станция 9 води до извода, че той продължава да е капитан и през 2375 година, но не е ясно дали по това време все още командва USS Худ.

През 2367 година Худ преминава през цялостен ремонт на главните системи осъществен в Звездна база 174.

Худ е също част от отряда звездни кораби събран от капитан Жан Люк Пикар през 2368 година с цел да се блокира границата между клингонците и ромуланците и да секне потокът от ромулански провизии към семейството на Дюрас.

През 2369 година Худ отново преминава през цялостен ремонт на главните системи, но този път в Звездна база 134.

Войната с ДоминионаРедактиране

USS Hood, Sacrifice of Angels.jpg

Худ в началото на "Операция завръщане".

Худ участва в няколко от най-значимите сражения по време на Войната с Доминиона. В началото на 2374 година корабът е част от силите, които осъществяват "Операция завръщане" и успешно връщат станция "Дълбок космос 9" под контрола на Федерацията.

USS Hood, Tears of the Prophets.jpg

Худ стреля по деактивирана орбитална оръжейна платформа в Първата битка за Чин'тока.

В края на 2374 година Худ участва в успешната Първата битка за Чин'тока, където лети в една формация с USS Дефаянт.

Следвоенна службаРедактиране

През 2379 година Худ е част от бойна група "Омега" на Звездния флот. На групата е наредено да действа в сектор 1045, в близост до Ромуланската неутрална зона, и да пресрещне реманския боен кораб Симитар.

Also on Fandom

Случайно уики