Fandom

Memory Alpha

USS Тиенанмън

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

USS Тиенанмън
NautilusHoodTianAnMen.jpg
Клас: Миранда
Регистрационен номер: NCC-21382
Организация: Федерацията/Звезден флот
Статут: Действащ (2374)

USS Тиенанмън (NCC-21382) е федерационен звезден кораб от клас Миранда, служил в Звездния флот през втората половина на 24-ти век.

ИсторияРедактиране

В началото на 2368 година USS Тиенанмън е на док в космически док на Звездна база 234, където преминава през основен ремонт на системите си. Корабът е принудително изстрелян, въпреки че надзорникът на инсталацията твърди, че корабът не е готов за действие, за да стане част от групата звездни кораби командвана от капитан Жан-Люк Пикар и целяща да блокира клингонско-ромуланската граница по време на клингонската гражданска война.

През 2373 година USS Тиенанмън патрулира кардасианската граница, когато изчезва и се предполага, че е унищожен.

Въпреки това скора корабът е открит и спасен. В края на 2374 година Тиенанмън участва в Първата битка за Чин'тока. Битката е значима победа за Федерацията и съюзниците й. В нея Тиенанмън, движейки се в една формация с USS Худ и USS Наутилус, помага за унищожението на общия енергиен източник на орбиталните оръжейни платформи, за да бъдат те деактивирани.

Also on Fandom

Случайно уики