Fandom

Memory Alpha

USS Ситак

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

USS Ситак
Sitak registry11.jpg
Клас: Миранда
Организация: Федерацията/Звезден флот
Статут: Унищожен (2374)

USS Ситак е федерационен звезден кораб от клас Миранда, служил в Звездния флот през втората половина на 24-ти век.

Корабът е деен участник в войната с Доминиона и през 2374 година е част от силите събрани от капитан Бенджамин Сиско за осъществяването на дръзката "Операция завръщане". По време на последвалата битка Ситак и USS Маджестик ескортират USS Дефаянт, докато трите кораба правят опити да пробият линията на Доминиона. По време на един от опитите Ситак е първоначално повреден след като е оцелен в лявата двигателна гондола, а скоро след това и унищожен, когато вражеско торпедо поразява корпуса му.

USS Sitak.jpg

Унищожението на USS Ситак.

При планирането на операцията капитан Сиско се консултира с няколко адмирали, един от които е контраадмирал Ситак. Дали има връзка между нейното име и това на кораба не е ясно. Регистрационния му номер може да се види за кратко, но не ясно, върху горната част на чинията на кораба.
Кадрите с унищожението на USS Ситак са преизползвани за битката в последния епизод на Стар Трек: Космическа станция 9 .

Also on Fandom

Случайно уики