Fandom

Memory Alpha

USS Рипълс

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

USS Рипълс
USS CairoCrazyHorseRepulse.jpg
Клас: Екселсиор
Регистрационен номер: NCC-2544
Организация: Федерацията/Звезден флот
Статут: Действащ (2374)

USS Рипълс е федерационен звезден кораб от клас Екселсиор, на служба във Звездния флот през втората половина на 24-ти век.

ИсторияРедактиране

През 60-те години на 24-ти век Рипълс е командван от капитан Тагърт. Медицинският офицер Катрин Пуласки служи на борда на този кораб преди да бъде назначена на служба на USS Ентърпрайз през 2365 година. До новото си местоназначение тя достига чрез совалката Д'Алисън, която е една от совалките на кораба известна и като совалка 10 на Рипълс.

През 2367 година Рипълс е натоварен с мисия по изследване на сектор 22036.

В списъците с жертвите на бойните действия получавани на станция Дълбок космос 9 е отбелязано, че Рипълс докладва за множество изчезнали, ранени и убити офицери по време на операция проведена от Девети флот през 2375 година в хода на войната с Доминиона.

БележкиРедактиране

Според Star Trek Encyclopedia USS Рипълс е кръстен на британския боен кораб със същото име.
USS Рипълс е единственият кораб от своят клас, за който е установено, че през втората половина на 24-ти век все още носи четирицифрен регистрационен номер. Това подсказва, че той вероятно е построен не дълго след оригиналния USS Екселсиор и е негов съвременик, което го прави един от най-старите кораби на действаща служба във флота.

Also on Fandom

Случайно уики