Fandom

Memory Alpha

USS Мелбърн

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

USS Мелбърн
USS Melbourne attacked.jpg
Клас: Екселсиор
Регистрационен номер: NCC-62043
Организация: Федерацията/Звезден флот
Статут: Унищожен (2367)

USS Мелбърн (NCC-62043) е федерационен звезден кораб от клас "Екселсиор", служил в Звездния флот през средата 24-ти век.

ИсторияРедактиране

USS Мелбърн е един от трите звездни кораба в Звездна база 74 през 2364 година, когато бинарите отвличат USS Ентърпрайз. Корабът не е в състояние да предотврати отвличането, защото по това време е в процес на ремонтиране. Командващия офицер на станцията' Орфил Куинтерос, ускорява графика на ремонта, за да може Мелбърн да бъде изстрелян по-скоро, но кризисната ситуация е решена преди да това да стане.

В късната 2366 година на командир Уилям Т. Райкър е предложено повишение и капитанското кресло на Мелбърн. Въпреки че капитан Жан-Люк Пикар описва предложения му кораб като добър, Райкър решава да не се възползва от офертата на този етап и да остане на борда на USS Ентърпрайз.

Скоро след това адмирал Дж. П. Хенсън събира бойна група от четиридесет звездни кораба, която прави опит да се противопостави на атакуващия Федерацията боргски куб. USS Мелбърн също е част от тази флотилия и заедно с нея участва в Битката при Волф 359, където става една от първите жертви на боргите. Корабът е унищожен в рамките на минути след началото на битката от боргски режещ лъч. Горящият му и безжизнен корпус впоследствие се сблъсква с боргския куб, но достатъчна част от него оцелява, за да може командир Шелби да разпознае Мелбърн при пристигането на USS Ентърпрайз на бойното поле.

Also on Fandom

Случайно уики