Fandom

Memory Alpha

USS Малинче

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

USS Малинче
USS Malinche.jpg
Клас: Екселсиор
Организация: Федерацията/Звезден флот
Статут: Действащ (2373)

USS Малинче е федерационен звезден кораб от клас Екселсиор, на служба във Звездния флот през средата на 24-ти век.

ИсторияРедактиране

През 2373 година корабът е командван от капитан Сандърс и назначен да патрулира Демилитаризираната зона близо до аванпост Гама-7.

USS Малинче е един от звездните кораби, които са екипирани с холо-комуникатор, чрез който капитан Сандърс и капитан Бенджамин Сиско уговарят общите си действия за залавянето на предателя Майкъл Едингтън. Двамата устройват засада на бившия офицер и настоящ член на Маки, но Едингтън се измъква след като вграденият от него каскаден вирус поврежда USS Дефаянт. Малинче изтегля кораба на буксир обратно до Дълбок космос 9.

След този инцидент капитан Сандърс и корабът му са натоварени със задържането на Едингтън на планетата Велоз Прайм, въпреки, че е възможно Малинче да не достигне мястото навреме. Опитът за залавяне остава неуспешен, защото по пътя корабът отговаря на сигнал за помощ от кардасиански товарен кораб, който се оказва засада на Маки. Концентриран и фокусиран енергиен лъч пробива жиро-щитовете на Малинче, след което три малки кораба на Маки го обезвреждат като повреждат навигационната му система и уорп-ядрото.

Все още ненапълно изправния USS Дефаянт отговаря на сигнала на капитан Сандърс и предоставя материална помощ за поправките на системите на Малинче преди да продължи преследаването и в крайна сметка да залови Едингтън.

БележкиРедактиране

Според Роналд Д. Мур корабът носи името на Малинче- преводачка и любовница на Кортес, която му помага при завземането на Мексико.
Според Star Trek Encyclopedia регитрационният номер на USS Малинче е NCC-38997.

Also on Fandom

Случайно уики