Fandom

Memory Alpha

USS Маджестик

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

USS Маджестик
USS Majestic.jpg
Клас: Миранда
Регистрационен номер: NCC-31060
Организация: Федерацията/Звезден флот
Статут: Унищожен (2374)

USS Маджестик е федерационен звезден кораб от клас Миранда, служил в Звездния флот през втората половина на 24-ти век.

Корабът е деен участник в войната с Доминиона и през 2374 година е част от силите събрани от капитан Бенджамин Сиско за осъществяването на дръзката "Операция завръщане". По време на последвалата битка Маджестик и USS Ситак ескортират USS Дефаянт, докато трите кораба правят опити да пробият линията на Доминиона. По време на един от опитите Маджестик е сериозно повреден след като вражески енергиен лъч пробива чинията му, а скоро след това е и унищожен, когато торпедо поразява дясната му двигателна гондола.

USS Majestic battle.jpg

Унищожението на USS Маджестик.

Кадрите с унищожението на USS Маджестик са преизползвани за битката в последния епизод на Стар Трек: Космическа станция 9 .
Регистрационния му номер може да се види ясно, върху долната и горната част на чинията на кораба.
Името на кораба вероятно произлиза от някои британски военни и граждански кораби от края на XIX и началото на XX век. Например океанския лайнер Маджестик пуснат на вода през 1922 г и превърнал се в най-големият за времето си подобен мореплавателен съд.

Also on Fandom

Случайно уики