Fandom

Memory Alpha

USS Лантри

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

USS Лантри
USS Lantree.jpg
Клас: Миранда
Регистрационен номер: NCC-1837
Организация: Федерацията/Звезден флот
Статут: Унищожен (2365)

USS Лантри (NCC-1837) е федерационен звезден кораб от клас Миранда, служил в Звездния флот през 24-ти век.

ИсторияРедактиране

През 2293 година USS Лантри превозва провизии до колонии в сектор 22858.

През 60-те години на 24-ти век корабът е командван от капитан Л. Исао Телака и действа с екипаж от двайсет и шест членове. По това време той е класифициран като снабдителен кораб от клас 6 и разполага с отбранително въоръжение от клас 3.

През 2365 година USS Лантри е назначен да оперира в сектор Гама 7. Не дълго след катокорабът посещава станцията за генетични изследвания "Дарвин", целия екипаж е покосен от мистериозна болест, която предизвиква невероятно бързо стареене и смърт. Причината за смъртта е идентифицирана по-късно по време на разговор между доктор Сара Кингсли и USS Ентърпрайз (NCC-1701-D) като непознат гериатричен феномен.

след като отговаря на сигнала за помощ Ентърпрайз открива нодещия се USS Лантри със задействано автоматично предубреждение за неизвестната болест заразила кораба. След като причината за заразата е открита и мистерията разкрита Ентърпрайз унищожава Лантри с едно фотонно торпедо, за да предотврати разпространяването й.

Also on Fandom

Случайно уики