Fandom

Memory Alpha

USS Лакота

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

USS Лакота
USS Lakota.jpg
Клас: Екселсиор
Регистрационен номер: NCC-42768
Организация: Федерацията/Звезден флот
Статут: Действащ (2372)

USS Лакота (NCC-42768) е федерационен звезден кораб от клас Екселсиор, на служба във Звездния флот през втората половина на 24-ти век.

ИсторияРедактиране

През 2372 година Лакота превозва капитан Бенджамин Сиско, Джейк Сиско и Одо от станция Дълбок космос 9 до Земята след избухването на бомба по време на конференция в Антверпен.

Като част от опита за държавен преврат на адмирал Лейтън, корабът служи като център за координиране и развръщане на охранителните сили на Звездния флот по време на периода на военно положение въведено на Земята. За тази цел Лакота преминава през пълно осъвременяване на системите, което включва инсталирането на нови по-мощни фазери и снабдяване с пълнен набор квантови торпеда.

USS Lakota fired on by the Defiant.jpg

Лакота в двубой с USS Дефайънт.

В решителния момен за преврата, Лакота под командването на капитан Ерика Бентийн пресреща USS Дефайънт, за да му попречи да достигне Земята и да подпомогне опълчилия се на Лейтън капитан Сиско. По нареждане на адмирала Лакота открива огън и между двата кораба започва битка. След като и двете страни понасят щети и жертви капитан Бентийн отказва да се подчини на заповедта да унищожи Дефайънт с новите квантови торпеда и го пропуска да продължи пътя си към Земята.

БележкиРедактиране

Лакота е кръстен на индианското племе с това име.
Лакота е изобразена като все още действащ кораб в Star Trek Online и може да се срещне в две мисии.

Also on Fandom

Случайно уики