Fandom

Memory Alpha

USS Консталейшън (NCC-1017)

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

USS Консталейшън
USS Constellation remastered.jpg
Клас: Конституция
Регистрационен номер: NCC-1017
Организация: Федерацията/Звезден флот
Статут: Унищожен (2267)

USS Консталейшън (NCC-1017) е федерационен тежък крайцер от клас Конституция, служил в Звездния флот през средата на 23-ти век. Негов командващ офицер е комодор Мат Декър.

ИсторияРедактиране

На звездна дата 4202.1, през 2267 година, USS Консталейшън се натъква на няколко унищожени звездни системи, докато е на мисия по изследване на дълбокия космос. Въпреки че изключително силни подпространствени смущения пречат на връзката с Звездния флот корабът започва разследване.

Не след дълго е открито, че причината за случилото се е гигантска машина, която разрушава планети и ги поглъща. При опит да се намеси USS Консталейшън е атакуван от този убиец на планети и бързо е изваден от строя като поася сериозни щети. Екипажът решава да потърси обежище на повърхността на планетата, но в процеса на транспортирането му корабът отново е атакуван, което поврежда транспортьора и оставя комодор Декър сам на борда. Веднага след това убиецът на планети унищожава и самата планетата. Смъртта на екипажа му предизвиква нервен срив у комодара.

USS Constellation, aft damage.jpg

Повреденият USS Консталейшън.

Междувременно USS Ентърпрайз улавя сигнала за помощ на USS Консталейшън и незабавно се отправя към мястото. При пристигането си екипи от Ентърпрайз се транспортират на бода на изглеждащия като мъртав кораб и откриват, че той е изоставен. Скоро откриват и припадналия Декър. От корабните дневници екипите разбират и случилото се с планетите и екипажа.

Докато USS Ентърпрайз се готви да отведе USS Консталейшън на буксир до най-близката база, убиецът на планети се завръща и отново аракува корабите. След няколко неуспешни опита да се спре робота е решено, че единствения начин той да бъде унищожен е да се взриви повредения USS Консталейшън, докато бива поглъщан от машината. Това е постигнато чрез претоварване на импулсните двигатели. което създава експлозия от 97.835 мегатона напълно изкарва машината от строя и оставя мъртвия й корпус да се носи в космоса.

Also on Fandom

Случайно уики