Fandom

Memory Alpha

USS Интрепид (NCC-74600)

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

USS Интрепид
Battle group Omega.jpg
Клас:
Регистрационен номер: NCC-74600
Организация: Федерацията/Звезден флот
Статут: Действащ (2379)

USS Интрепид (NCC-74600) е звезден кораб служил в Звездния флот през втората половина на 24-ти век.

ИсторияРедактиране

През 2370 година главният инженер на USS Интрепид Доналд Каплан и главният инженер на USS Ентърпрайз често се съревновават в достигането на по-висока ефективност на енергийна конверсия.

През 2375 година командир Чакоте прониква в симулацията на Командването на Звездния флот поддържана в терасфера на Вид 8472, използвайки името Джейсън Хайек. Като част от прикритието му, той си измисля, че туко що е бил прехвърлен от USS Интрепид, който е на тригодишен тур из Ромуланската неутрална зона.

През 2379 година USS Интрепид е част от бойна група "Омега" на Звездния флот. На групата е наредено да действа в сектор 1045, в близост до Ромуланската неутрална зона, където да съдейства на USS Ентърпрайз в очаквано сражение с реманския боен кораб Симитар.

БележкиРедактиране

Според Star Trek: Starship Spotter USS Интрепид и USS Вояджър са първите два кораба от клас Интрепид построени във Флотските корабостроителници Утопия планиция в орбита над Марс съответно през 2370 и началото на 2371 година.

Also on Fandom

Случайно уики