Fandom

Memory Alpha

USS Интрепид (NCC-1631)

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

USS Интрепид
USS Intrepid, Court martial.jpg
Клас: Конституция
Регистрационен номер: NCC-1631
Организация: Федерацията/Звезден флот
Статут: Унищожен (2268)

USS Интрепид (NCC-1631) е федерационен тежък крайцер от клас Конституция, служил в Звездния флот през средата на 23-ти век. Екпиажът му е съставен изцяло от вулканци.

ИсторияРедактиране

През 2267 година USS Интрепид престоява за известно време за ремонт в секция 18 на Звездна база 11. Ремонтът му е отложен, след като командирът на базата комодор Стоун дава приоритет на Ентърпрайз.

През 2268 година USS Интрепид рабпти е съвместно със Звездна база 6, за да разследва причината за загуба на връзка с звездна система Гама 7А в сектор 39J. Докато проучва сектора корабът попада в неизвестна преди тъмна зона, която бавно убива екипажа му.

На звездна дата 4307.1 Звездна база 6 губи контакт с Интрепид и Ентърпрайз е изпратен да разследва. По пътя командир Спок усеща телепатически смъртта на вулканския екипаж на кораба.

На звездна дата 4309.2 Ентърпрайз установява, че причината за загубата на екипажа на Интрепид и колонията в звездната система Гама 7А е огромно по размврите си, но просто като структура, едноклетъчно същество, което притежава енергии унищожиъелни за другите форми на живот. Ентърпрайз го унищожава след като установява, че съществото се храни, за да се възпроизведе.

Also on Fandom

Случайно уики