Fandom

Memory Alpha

USS Ариет

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

USS Ариет
Battle group Omega.jpg
Клас: Ренесанс
Регистрационен номер: NCC-45167
Организация: Федерацията/Звезден флот
Статут: Действащ (2379)

USS Ариет (NCC-45167) е звезден кораб от клас Ренесанс служил в Звездния флот през средата и втората половина на 24-ти век.

ИсторияРедактиране

През 2365 година капитанът на USS Ариет се пенсионира и Командването на Звездния флот предлага мястото му на Уилям Т. Райкър. По това време корабът е в сектор Вега-Омикрон, където открива индикации за наличието на интелигентни форми на живот, но все още не е потвърдил откритието. Според капитан Жан-Люк Пикар именно заради това Командването избира Райкър - ".. не заради военните ти качества, а заради уменията ти на изследовател и дипломат." Капитанът ясно описва избора, пред който е изправен негови първи офицер с думите: "... сравнително незначим кораб в затънтен ъгъл на галактиката, но ще бъде твоя кораб."

Райкър в крайна сметка отказва назначението като заявавява, че най-доброто място за него в този момент е Ентърпрайз.

През 2367 година USS Ариет извършва мисия за изследаване на дълбокия космос в сектор 21602.

В края на 60-те години на борда на кораба служи Емилита Мендез, която е заразена с екзотичен вирус от планетата Тарчанен III. Под негово влияние тя открадва корабната капсула Кусто и отива на планетата.

През 2367 година USS Ариет се завръща в по-централните райони на Федерацията и е избран да участва в събраната от капитан Пикар група звездни кораби, с която се осъществява блокадата на клингонско-ромуланската граница по време на клингонската гражданска война.

През 2379 година USS Ариет е част от бойна група "Омега" на Звездния флот. На групата е наредено да действа в сектор 1045, в близост до Ромуланската неутрална зона, където да съдейства на USS Ентърпрайз в очаквано сражение с реманския боен кораб Симитар.

БележкиРедактиране

Според Star Trek Encyclopedia корабът е кръстен на съзвездието известно с латинското наименувание Aries (чете се Ариет), познато в превод на български като Овен.

Also on Fandom

Случайно уики