Fandom

Memory Alpha

SS Циолковски

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

Циолковски
SS Tsiolkovsky.jpg
Клас: Оберт
Регистрационен номер: NCC-53911
Организация: Федерацията/Звезден флот
Статут: Унищожен (2364)

SS Циолковски (NCC-53911) е федерационен научен кораб от клас Оберт, служил в Звездния флот през средата на 24-ти век.

ИсторияРедактиране

Осем медеца преди звездна дата 41209, през 2364 година, Циолковски е изпратен да наблюдава колапсирането на звезда червен гигант. По време на мисията екипажът става жертва на поливодна интоксикация. След загубата на връзка с кораба Звездният флот нарежда на USS Ентърпрайз-D да разследва съдбата на осемдесет членния му екипаж.

Циолковски е открит носещ се из космоса с открит за космическия вакум мостик, поради отварянето на авариен люк, като е констатирано загубата на целия екипаж. Скоро екипажът на USS Ентърпрайз-D е заразен с вируса причиняващ поливодна интоксикация, а корабът е застрашен от фрагмент от звездното ядро на колапсиралата звезда. Посредством използването на репулсорен лъч Ентърпрайз се отблъсква от Циолковски спечелвайки време, за да възстанови енергийното захранване на двигателите си и да избегне фатален сблъсък. Вследствие на това научният кораб е унищожен от фрагмента.

БележкиРедактиране

Корабът е кръстен на руския руски учен и философ Константин Циолковски.

Also on Fandom

Случайно уики