Fandom

Memory Alpha

SS Вико

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

Вико
SS Vico.jpg
Клас: Оберт
Регистрационен номер: NAR-18834
Организация: Федерацията/Звезден флот
Статут: Унищожен (2368)

SS Вико (NAR-18834) е федерационен научен кораб от клас Оберт, служил в Звездния флот през втората половина на 24-ти век.

ИсторияРедактиране

През 2368 година SS Vico е отдададен за временно ползване на гражданска агенция, вследствие на което получава и гражданския регистрационен номер (NAR-18834). По това време корабът е разпределен към Звездна база 514, на която докладва докато изследва астрономическо образувание известно като черен куп. С по-дълбокото навлизане в купа, корабът започва са де сблъсква с фронтовете на гравитационни вълни. В опит да предотврати негативното им въздействие екипажът непрекъснато усилва мощността на корабните щитовете без да осъзнава, че черният куп притежава свойството да отразява енергията на щитовете. В резултат все по-голямото пренасочване на енергия към тях довежда до все по-голямо увеличение в силата на гравитационните вълни и в крайна сметка до почти пълното унищожение на SS Вико.

Два дни след това корабът е открит от USS Ентърпрайз-D, който спасява единствения оцелял от злощастния екипаж.

БележкиРедактиране

Корабът е вероятно кръстен на италианския философ и историк Джамбатиста Вико.

Also on Fandom

Случайно уики