Fandom

Memory Alpha

2259

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

2259
Файл:Vengeance going down.jpg
Звездни дати: 2259.55

СъбитияРедактиране

Според Star Trek: Star Charts през тази година планетата Денеб V усвоява уорп технологията.

Алтернативна реалностРедактиране

  • След кратък видео разговор със стария Спок, който разказва за своите сблъсаци с Хан Нуниен Сингх, Спок нарежда на МакКой да извади всички криокамери от торпедата. Хан ултимативно предлага размяна на Кърк, Скот и Каръл Маркъс за торпедата и екипажа си. Спок се съгласява и тримата са телепортирани обратно на Ентърпрайз и веднага след това открива стрелба по кораба. Малко след това едно от телепортираните на USS Венджънс торпеда, което е активирано от МакКой по нареждане на Спок, се взривява и напълно обезврежда кораба.
  • Свата повредени кораба са хванати в гравитационното поле на Земята и започват да падат към повърхността й. Кърк се жертва, за да спаси Ентърпрайз, а Хан умишлено използва все още от части функциониращите двигатели на USS Венджънс, за да насочи кораба на курс към Сан Франциско, успявайки да го разбие в града. Хан оцелява и прави опит да се измъкне като потъне в паникат по улиците на Сан Франциско. Опитът му за бягство е осуетен от Спок и Ухура, които го залавят. Благодарение на високо регенеративните способности на кръвта на Хан, животът на Кърк е спасен след преливане на кръв.
  • Две седмици по-късно Кърк е напълно съживен, а Хан е поставен отново в криостазата на старата си криокамера.

2258 23 век
2250те
2260

Also on Fandom

Случайно уики