Fandom

Memory Alpha

Хари Мороу

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

Harry Morrow.jpg
Адмирал Мороу 2285 г.
Пол: Мъж
Раса: Човек
Организация: Звездния флот на Федерацията
Ранг: Адмирал на флота
Статут: На служба (2285)
Игран от: Робърт Хукс

Хари Мороуе високопоставен офицер, който към 2285 година носи званието адмирал на флота и служи като Командир на Звездния флот.

В това свое качество той инспектира USS Ентърпрайз (NCC-1701), след завръщането на кораба от битката му с отвлечения от Хан Нуниен Сингх USS Рилаянт. Адмиралът информира Джеймс Кърк и екипажа му, че кораба ще бъде бракуван.

Скоро след това Кърк се среща с Мороу и го умолява за позволение да използва Ентърпрайз, за да се завърне при Дженезис в опит да обедини катрата на Спок с тялото му. Адмиралът обаче му отказва под предлога, че планетата е под карантина. "Стар Трек III: В търсене на Спок"

Ролята на адмирал Мороу се изпълнява от Робърт Хукс. Първоначално е имало намерение той да участва и в "Стар Трек IV: Пътуване към вкъщи", но по-късно е заменен от адмирал Картрайт. Не е ясно дали във времето до събитията в този филм Мороу е запазил поста си или той вече се заема от Картрайт.
Мороу е единственият офицер с адмиралски чин, към когото се обръщат с престижната титла Командир на Звездния флот, но конкретните функции на неговия пост не са ясни. Възможно е неговата позиция да е сходна с тази на адмирал Бил в "Стар Трек VI: Неоткритата страна" или тази на адмирал Лейтън в епизода на DS9 "Изгубеният рай", макар че преки доказателства за това отсъстват в канона.
Копието на Мороу от огледалната вслена се появява в романа The Sorrows of Empire.

Also on Fandom

Случайно уики