Fandom

Memory Alpha

Хан Нуниен Сингх (алтернативната реалност)

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

Vengeance command chair.jpg
Хан командващ USS Венджънс (2259)
Пол: Мъжки
Раса: Човешки аугмент
Организация: Отдел 31
Ранг: командир
Статут: В изкуствена анабиоза
Роден: след средата на 20 век
Игран от: Бенедикт Къмбърбач
Khan Noonien Singh (alternate reality).jpg
Хан в Лондон (2259)

"Моят екипаж е моето семейство, Кърк. Има ли нещо, което не би направил за семейството си?"

- Хан Нуниен Сингх, 2259

Хан Нуниен Сингх (или просто, Хан), е най-известният от всички генно-инженирани човешки аугменти живели към края на 20 век, по време на Евгеническите войни, на Земята.

Считани за жестоки тирани, които завладяват и убиват с цел да наложат своето господство и ред, тези "свръххора" са надвити и осъдени на смърт като военни престъпници. Хан и най-близките му съратници избягват това наказание в космоса, където замразени в криогенен сън очакват настъпването на нови времена.

През 23 век Хан е съживен от адмиралa от Звездния флот Александър Маркъс, който използва способностите му за проектирането и създаването на оръжия и кораби като част от подготовката за война с Клингонската империя. С тази цел му е осигурена нова самоличност - на английския командир от флота Джон Харисън. В последствие Хан се обръща срещу Маркъс и повежда еднолична война срещу Звездния флот. В крайна сметка той е спрян от екипaжа на USS Ентърпрайз и поставен за втори път в състояние на изкуствена анабиоза като наказание за извършените от него тежки престъпления.

Also on Fandom

Случайно уики