Fandom

Memory Alpha

Торос III

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

Торос III е населената трета планета от системата Торос, която е контролирана от Кардасианския съюз. През 70-те години на 24-ти век тук функционира важна корабостроителница.

Приз избухването на войната с Доминиона, през 2374 година, бойна група съставена от съюзени федерационни и клингонски кораби атакуват и унищожават корабостроителницата на Торос III, докато силити на Доминиона са ангажирани с атаката на Дълбок космос 9. Звездния флот решава да предприеме тази атака вместо да изпрати подкрепления на космическата станция, която скоро попада под контрола на врага. Персоналът на Дълбок космос 9 се евакуира навреме след като успешно е минирал входа на бажорнаската пространствена дупка отрязвайки доминионските сили от базите им в квадрант Гама.

Унищожението на корабостроителните съоръжения на Торос III и отрязването на снабдителните линии с дома нанася първоначално тежък удар върху военните сили на Доминиона в квадрант Алфа, но въпреки това те скоро успяват да се съвземат и да проведат успешна кампания в територията на Федерацията.

Also on Fandom

Случайно уики