Fandom

Memory Alpha

Стар Трек

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

Статия за истинския свят
(написана от гледна точка на истинския свят)
Тази статия е за Стар Трек франчайза. За оригиналният телевизионен сериал вижте Стар Трек: Оригиналният сериал. За предстоящият филм вижте Стар Трек (филм). За всички други значения вижте Стар Трек (пояснение).

Стар Трек е научно-фантастичен франчайз, който се състои от шест телевизионни сериала, десет филма и много книги, комикси, игри и колекционерски артикули.

Първоначално е бил продукт на студиото Desilu, създаден по проекта за сериал на Джийн Родънбери "Стар Трек е..." от 11 март 1964.

Направен е един пилотен епизод, "Клетката", заснет през 1964, но Стар Трек не е излъчван по NBC до създаването на втори пилотен епизод, "Докъдето човек не е достигал", през 1965.

Телевизионният сезон 20052006 е първият телевизионен сезон от 1987 насам, без Стар Трек сериал.

В резултат на разделянето на Viacom и CBS през 2005, всички бъдещи телевизионни Стар Трек продукции ще са притежание на CBS Paramount Network Television. Съгласно лицензионно споразумение, бъдещите филми ще се продуцират и разпространяват от Paramount Pictures. През 2009 е пуснат единадесети филм.

Телевизионни сериалиРедактиране

ФилмиРедактиране

В разработкаРедактиране

Непродуцирани проектиРедактиране

Лицензирана медияРедактиране

Вижте същоРедактиране

Also on Fandom

Случайно уики