Fandom

Memory Alpha

Солок

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

Solok.jpg
Солок (2375)
Пол: Мъж
Раса: Вулканец
Организация: Звездния флот на Федерацията
Ранг: Капитан
Статут: На служба (2375)
Игран от: Грегъри Уагровски

Солок е вулкански офицер от Звездния флот и капитан на звездния кораб USS Т'Кумбра по време на войната с Доминиона. За своята доблестна служба той е отличаван два пъти с медала за храброст "Кристофър Пайк"

По време на обучението си в Академията на Звездния флот той е в един курс с Бенджамин Сиско, където постоянно изтъква мнението си за превъзходството на вулканската фисциплина над емоциите на другите видове. Отношенията между двамата са обтегнати фотолкова, че, Сиско е предизвикан от Сиско на спортен двубой, който печели, за което вулканецът не престава да натяква, включително в "повече от дузина" свои есета, след като двамата завършват обучението си.

През 2375 година USS Т'Кумбра пристига на Дълбок космос 9 за ремонтни работи Солок и Сиско се срещат отново на живо за пръв път от поне 10 години. В опит да унижи командващия на станцията отново, вулканецът го предизвиква на игра на любимия му спорт - бейзбол.

Макар и изцяло вулканският отбор на Солок да печели мача, в решителен момент той први човешката емоционална грешка да дръпне съдията, което му спечелва изгонване от играта. Така Сиско се оказва победител в личния им спор. По време на последвалото празненство в бара на Куарк, Солок е раздразнен, че съперниците му се опитват да "произведат триумф, където такъв не съществува" и бързо напуска, когато Сиско го пита дали иска да подпише бейзболната топка за спомен.

Also on Fandom

Случайно уики