Fandom

Memory Alpha

Провинция Кета

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

Kronos and Praxis.jpg

Местоположението на провинция Кета на повърхността на Кронос.

D4 class on Qo'noS.jpg

Корб от клас D4 патрулиращ района на провинцията.

Провинция Кета е низина на родния свят на клингонците Кронос. Местоположението й на повърхността на планетата лежи на географска ширина от 38.783° и дължина от 56.789° при надморска височина от 15 метра.

ИсторияРедактиране

Към 2259 година, в алтернативната реалност, провинция Кета се е превърнала в необитаван район на повърхността на Кронос. През тази година ренегатът Джон Харисън избягава от околностите на атакуваната от него щабквартира на Звездния флот в Сан Франциско като използва трансуорп транспортиране, за да се укрие в Кета. По-късно на USS Ентърпрайз е наредено да изстреля 72 усъвършенствани далекобойни торпеда по позицията му във вътрешността на провинцията, но капитан Джеймс Кърк предпочита да арестува Харисън вместо да го екзекутира без съд и да рискува започването на открит военен кохфликт с Клингонската империя. Заедно с малък екип, той успява да достигне Кронос и да се преземи в Кета, където арестува ренегата след сблъсък с клингонски патрул, по време на който Харисън проявява необикновени физически качества.

В главната реалност, канцлерът Марток е роден в низините на Кета.

Also on Fandom

Случайно уики