Fandom

Memory Alpha

Портативно устройство за трансуорп транспортиране

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

Portable transwarp beaming device.jpg

Портативното устройство за трансуорп транспортиране.

Портативното устройство за трансуорп транспортиране е вид транспортьор създаден от Федерацията, за да приведе в практика уравнението за трансуорп транспортиране.

ИсторияРедактиране

През 2259 година, в алтернативната реалност, Хан Нуниен Сингх се сдобива с уравнението за трансуорп транспортиране от Отдел 31 и го използва, посредством портативното устройство за трансуорп транспортиране, за да избяга от околностите на атакуваната от него щабквартира на Звездния флот в Сан Франциско. Върху това устройство има няколко надписа и маркировки, сред които D-24 върху бутон, VLC 2315.DS на обвивката и SCI-2308.961 - EXP63B непосредствено до един от екраните.

Хан използва устройството, за да се транспортира от точка до точка на огромно разстояние от открадния от него летателен апарат, на Земята, до провинция Кета на Кронос. Устройството е открито в останките на летателения апарат от мл. командир Скот.

Според новелизацията на "Пропадане в мрака" портативното устройство за трансуорп транспортиране на летателния апарат е имало достатъчно енергия, за да транспортира Хан единствено до автоматизирана товарна станция в орбита около Земята. От там той се телепортира до кораб в близост до Луната. На борда му се намира друго трансуорп устройство, което черпи енергията си направо от двигателите. Именно това устройство Хан използва, за да се транспортира, през много светлинни години, на Кронос.

Вижте същоРедактиране

Also on Fandom

Случайно уики