Fandom

Memory Alpha

Парис

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

KomodorParis.jpg
Комодор Парис (2363)
Пол: Жена
Раса: Човек
Ранг: Комодор
Статут: На служба (2263)
Игран от: Шохре Агдашлу

В необятността на космоса няма относителна посока. Там сте сам със себе си, с кораба и с екипажа си. По-лесно е да се изгубите отколкото си мислите.“

- Парис към Джеймс Кърк, 2263 (Стар Трек: Отвъд)

Комодор Парис е висш офицер от Звездния флот, живяла през 23-ти век.

Кариера в Звездния флот Редактиране

На неизвестна възраст Парис постъпва в Звездния флот, където благодарение на примерната си служба се издига до званието на комодор и получава командването на звездна база Йорктаун, която по това време е най-новата и технологично усъвършенствана база на Федерацията.

През 2263 година Командването на Звездния флот изпраща на Парис молбата на Джеймс Кърк за заемане на вицеадмиралски пост на Йорктаун. В лична среща с капитана комодор Парис обещава молбата да бъде разгледана и решение да бъде взето след като тя повдигне въпроса пред "Общия съвет". В края на тази среща Парис изпраща Кърк и командвания от него USS Ентърпрайз на спасителна мисия в некартографирана мъглявина, която се намира в относителна близост до Йорктаун. Така започва поредицата от събитията довели до нападението на звездната база извършено от Крол.

След решителната намеса на Кърк и екипажа на загубения по времето на мисията USS Ентърпрайз, Йорктаун е спасена от унищожение. В последваща среща между комодора и капитана, Парис изразява признателност на Кърк за приноса му за спасението на милионите обитатели на базата и го уведомява, че повишението му в чин и молбата за заемане на желания от него пост е одобрена.

Зад кадър Редактиране

Ролята на комодор Парис в Стар Трек: Отвъд се изпълнява от актрисата Шохре Агдашлу.

Макар на екран тя да е наречена комодор, върху яката на своята униформа Парис носи отличителните знаци на адмирал.

Този герой е създаден сравнително късно по време на работата на филми като сцените с Парис са заснети след приключването на основния снимачен процес. Първоначално ролята е представяна като "висшето командване на Федерацията". [1]

Сценаристът Саймън Пег потвърждава в свое интервю, че името и ролята на комодор Парис е умишлена препратка към Том Парис и вероятно тя се явява негова баба. [2]

Also on Fandom

Случайно уики