Fandom

Memory Alpha

Начална страница/Панели/Новини за филма

< Начална страница

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

Файл:MA 2008.pngВнимание!
Тази страница съдържа информация за филма Стар Трек от 2009, и може да съдържа материали, разкриващи сюжета на произведението.
20 март 2009
Световната премиера на Стар Трек ще се състои на 7 април 2009 в Операта в Сидни, Австралия. Актьорите и екипа, включително Дж.Дж. Ейбрамс, Крис Пайн, и Ерик Бана, ще присъстват на събитието. [1]
11 март 2009
Най-новият трейлър на Стар Трек счупи всички рекорди за сваляния на сайта Apple.com и стана най-сваляния HD файл в историята на сайта. Трейлърът е свален 1.8 милиона пъти в първите 24 от пускането си, а за първите пет дни е свален над пет милиона пъти. [2]
6 март 2009
Днес е пуснат най-новият трейлър на Стар Трек. Трейлърът е пускан преди повечето прожекции на филма Пазителите, достъпна е и версия с висока резолюция в официалния сайта на филма и в Apple.com. Междувременно, Arclight Cinema в Холивуд, Калифорния, стана първото кино, което пуска в продажба билети за филма Стар Трек. Потвърдено е че времетраенето на филма ще е 126 мин. (два часа и шест минути), което ще го направи вторият по времетраене Стар Трек филм след Стар Трек: Филмът. [3]
10 февруари 2009
Ще бъде показан нов трейлър на Стар Трек на 6 март 2009 преди филма Пазителите. Този трейлър ще съдържа непоказани досега кадри от филма. Какти и при първия трейлър, онлайн премиерата на този трейлър ще бъде в понеделник (9 март 2009) на Стар Трек страницата на Епъл. [4]
10 януари 2009
Paramount Pictures е закупила 30-секундно място за реклама на Стар Трек по време на тазгодишния Супер Боул по NBC на 1 февруари 2009. Това ще е първият случай на реклама на Стар Трек филм по време на Супер Боула. Все още не е ясно дали в тези 30 секунди ще бъде излъчена променена версия на сегашния трейлър или ще бъде направен нов. [5][6]

Also on Fandom

Случайно уики