Fandom

Memory Alpha

Накамура

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

Nakamura, 2370.jpg
Вицеадмирал Накамура (2370)
Пол: Мъж
Раса: Човек
Ранг: Вицеадмирал
Статут: На служба (2370)
Игран от: Клайд Кусацу
Nakamura, 2365.jpg
Вицеадмирал Накамура (2365)

Вицеадмирал Накамура е висш офицер заемащ ръководно административно място в Командването на Звездния флот през 24-ти век.

БиографияРедактиране

Като лейтенант Накамура служи на борда на USS Релаянт с мичман Жан-Люк Пикар. По това време той често изказва отрицателното си мнение относно светкавичните инспекции и адмиралите, които ги провеждат.

През 2365 година е назначен за секторен командир със седалище нововъведената в експлоатация Звездна база 173.

Макар й първоначално да има възражения спрямо светкавичните инспекций през същата година той осъществява такава на звездния кораб Ентърпрайз. Накамура се съгласява с завършилия неуспешно план на Командването да позволи на командир Брус Мадокс да разглоби младши командир Дейта с цел да проучи начина му на функциониране.

През 2370 година Накамура кани Пикар на годишния Банкет на адмиралите от Звездния флот, където той се надява двамата да обсъдят заповедите относно новата мисия на капитана. Поради забавянето на Ентърпрайз срещата е отложена.

По-късно през същата година, но в алтернативна времева линия създадена от Кю, Накамура изпраща до Ентърпрайз съобщение от приоритет 1, с което уведомява Пикар, че е наредил флота да премине в режим на жълта тревога. Това е наложено от откриването на космическа аномалия в системата Деврон и насочилите се поради това към границата на неутралната зона 30 ромулански бойни птици. Накамура нарежда на 15 звездни кораби да заемат позиции по границата с зоната. На Ентърпрайз той нарежда да се присъедени към тази група и да изследва аномалията.

Also on Fandom

Случайно уики