Fandom

Memory Alpha

Морис Пикар

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

Maurice Picard.jpg

Морис Пикар

Морис Пикар е човек, жител на френското селце Ла Бар на Земята. Той е съпруг на Ивет Жесар, баща на Робер и Жан-Люк Пикар и дядо на Рене Пикар. Морис е традиционалист , който продължава смейния винарски бизнес известен с марката Шато Пикар.

Според информация създадена за, но не показана в Стар Трек VII: Космически поколения, Морис Пикар е носител на Сертификата за върхови постижения на Асоциацията на земните винопроизводители за бордо "Шато Пикар" от реколта 2305-та.

Като човек държащат на традицията, Морис Пикар няма вяра в технологии като репликаторите. Той се противопоставя на решението на Жан-Люк да постъпи в Звездния флот и желае малкият му син да остане у дома и да продължи грижите за семейните лозя в Ла Бар. Това неразбирателство се превръща в незарастваща рана, за което капитанът изразява по-късно съжаления. Морис Пикар умира преди 60-те години на 24-ти век, към което време нпо-големият син Робер вече е поел грижата за семейните лозя.

През 2369 години, образът на Морис е пресъздаден за кратко от Кю, който се опитва да убеди Жан-Люк Пикар, че е умрял.

Ролята на Морис Пикар е изпълнена от актьора Клайв Чърч.

Also on Fandom

Случайно уики