Fandom

Memory Alpha

Колония

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

На междузвездния "език", колония е селище (обикновено малко), установено на някой далечен свят от раса, способна на космически пътувания. Колониите обикновено са – но не винаги – цивилни аванпостове, установени със земеделски или търговски цели.

Във Федерацията, повечето установени колонии са много малки, състоящи се само от няколкостотин заселници. С времето, тези колонии може да се разширяват.

Съветът на Федерацията трябвада да даде разрешението си преди да се установи селище на някоя планета. Намиране на планети, подходящи за колонизация е една от основните функции на Федерацията.

Списък на колонии Редактиране

Вижте същоРедактиране

Следните списъци съдържат колонии и планети, които могат да бъдат считани за колонии.

Допълнителна информация Редактиране

Зад кадър Редактиране

Не е ясно дали колониите се считат за разширение на тяхната родна планети или за отделни членове на Федерацията. Дадената бройка на членовете на Федерацията в Стар Трек: Първият контакт, 150, подсказва, че най-вероятно е първото, иначе броят би бил много по-голям. Пълният списък на членовете на Федерацията в Star Trek: Star Charts, обаче, включва и няколко колонии. Знае се, че някои от тяхн имат собствено правителство. Някои пък са се отделили от Федерацията.

Подобни теми Редактиране

Also on Fandom

Случайно уики