Fandom

Memory Alpha

Звездна база 84

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

Звездна база 84
Зб74.JPG
Вид: Тип-Космически док
Собственик: Обединена Федерация на планетите
Оператор: Звезден флот
Статус: Действаща (2370)

Звездна база 84 е космическа станция на Федерацията от тип-Космически док, управлявана през 24-ти век от Звездния флот. Тя е разположена в орбита около безименна планета недалеч от Ромуланската неутрална зона. Тази база има функцията да извършва цялостни ремонти и обновяване на системите на звездни кораби.

През 2364 година Звездна база 84 е посетена от USS Ентърпрайз (NCC-1701-D). А през 2370 година в тази база е инсталирано ново уорп ядро на същия кораб.

За заснемането на кадрите с тази станция са използвани кадрите на Звездна база 74 от епизода "11001001", които сами по себе си представляват кадрите на Космическия док на Земята от Стар Трек III: В търсене на Спок. Основната разлика тук е че оригиналният USS Ентърпрайз (NCC-1701) е заменен с USS Ентърпрайз (NCC-1701-D) без да се променя нищо друго, а тъй като последният кораб е значително по-голям това прави станциите като Звездна база 84 и звездни бази 74, 133 и Лая Алфа значително по-големи като размер от Космическия док(диаметър 3,8 км и височина около 5,5 км) във филма.

Also on Fandom

Случайно уики