Fandom

Memory Alpha

Звездна база 6

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

Starbase 6.jpg

Звездна база 6 през 2268 г.

Starbase 6 planet.jpg

Планетата, на която е Звездна база 6 през 2365 г.

Звездна база 6 е управлявана от Звездния флот база на Федерацията. През 2268 година нейн командир е комодор Енрайт. Планетата Грейвсуърлд се намира в близост до тази база.

ИсторияРедактиране

През 2268 година, USS Интрепид (NCC-1631) работи съвмествно със Звездна база 6 при разследването на причината за загуба на контакт със звездната система Гама 7А в Сектор 39J. На звездна дата 4307.1 базата губи връзка с кораба и в резултат USS Ентърпрайз получава нареждане да проведе издирване. След края на разследването корабът се завръща при Звездна база 6 за планирания си по график престой и отпуска на екипажа.

По-късно през тази година USS Ентърпрайз пътува до тази база, за да се срещне с USS Лексингтън и получава нареждане на борда му да бъде инсталиран компютър M-5. Целият екипаж, с изключение на 20 човека, са свалени на звездната база, докато корабът участва в бойна симулация на Звездния флот.

Совалката Конрад, принадлежаща на Звездна база 6 през 70-те години на 23-ти век, излита от въздушно-трамвайната станция на Сан Франциско, тъкмо когато въздушният трамвай на адмирал Джеймс Т. Кърк пристига на мястото.

През 2365 година, the USS Ентърпрайз (NCC-1701-D) пътува от Грейвсуърлд до Звездна база 6, след смъртта на доктор Айра Грейвс, за да остави там Карийн Брайънън по пътя й към Земята.

Also on Fandom

Случайно уики