Fandom

Memory Alpha

Звездна база 133

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

Звездна база 133
Зб 133.JPG
Вид: Тип-Космически док
Собственик: Обединена Федерация на планетите
Оператор: Звезден флот
Статус: Действаща (2367)
Зб133Ентърпрайз.JPG

Звездна база 133 е космическа станция на Федерацията от тип-Космически док, управлявана през 24-ти век от Звездния флот. Тя е разположена в орбита около планета с неизвестно име. Доктор Дейлен Куейс работи на тази звездна база от 2361 до 2367 година.

През 2366 година USS Ентърпрайз (NCC-1701-D) посещава Звездна база 133 след мисията с разследането на причините за изчезването на колонията на Делта Рана IV.

Година по-късно тази звездна база е място, на което трява да извърши ротация на екипажа на Ентърпрайз. Корабът също приема на борда си доктор Куейс, за да го откара до дома му на Кенда II. По същото време експеримент провеждан от Уесли Кръшър на борда довежда до попадането в капана на алтернативна вселена съдържаща се в уорп мехур на доктор Бевърли Кръшър. Ден по-късно Ентърпрайз се връща на същото място, което е заемал в базата при възникването на инцидента, за да способства създаването на портал, през който тя може да се завърне в истинския свят.

За заснемането на кадрите с тази станция са използвани кадрите на Звездна база 74 от епизода "11001001", които сами по себе си представляват кадрите на Космическия док на Земята от Стар Трек III: В търсене на Спок. Основната разлика тук е че оригиналният USS Ентърпрайз (NCC-1701) е заменен с USS Ентърпрайз (NCC-1701-D) без да се променя нищо друго, а тъй като последният кораб е значително по-голям това прави станциите като Звездна база 133 и звездни бази 74, 84 и Лая Алфа значително по-големи като размер от Космическия док(диаметър 3,8 км и височина около 5,5 км) във филма.

Also on Fandom

Случайно уики