Fandom

Memory Alpha

Звездна база Еърхарт

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

Звездна база Еърхарт е база на Федерацията. Макар и първоначално възникнала като прост аванпост, към началото и средата на 24-ти век тя се разраства значително като размери и значение.

През 2327 година новозавършилите офицери Жан-Люк Пикар, Кортан Зуелър и Марта Батанидис прекарва няколко дни в тази база докато очакват началото на първите си назначения в дълбокия космос. Именно тогава Пикар се сбива с носиканец и е почти смъртоносно пронизан от него с носикански меч. Животът му е спасен единствено благодарение на бързата замяна на увреденото му сърце с изкуствено такова.

СъоръженияРедактиране

Звездна база Еърхарт разполага с просторни, макар и характеризирани като леко спартански, жилищни помощения, които включват предверие, легло, бюро, помещение и съоръжения за хигиена, помещение за съхраняване на вещи и репликатор.

В базата има поне един бар, т.нар. почивна база "Боунстел", който е снабден с игрална маса за дом-джот.

Зад кадърРедактиране

Базата е кръстена на Амелия Еърхарт, а барът носи името на художника Чесли Боунстел.

Съдейки по гледката от прозореца на едно от жилищните помещения, базата е поне частично разположена на повърхността на планета.

Also on Fandom

Случайно уики