Fandom

Memory Alpha

Ерика Бентийн

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

ErikaBenteen2372.jpg
Бентийн (2372)
Пол: Жена
Раса: Човек
Организация: Звездния флот на Федерацията
Ранг: Капитан
Статут: На служба (2372)
Игран от: Сюзън Гибни

Ерика Бентийн е офицер от Звездния флот живяла през 24-ти век.

През 2372 години тя служи като адютант на вицеадмирал Лейтън и носи ранга командир. В тази си роля тя спомага за въвеждането на широки мерки за сигурност в щаб-квартирите на Звездния флот и Федерацията.

Известно време след това, когато Лейтън се подготвя да осъществи преврат на Земята, Бентийн е повишена от него в чин капитан и получава командването на звездния кораб USS Лакота. В опит да предотврати осуетяването на плановете си, адмиралът нарежда на нея и кораба й да пресрещнат USS Дефайънт, за да му попречи да достигне Земята и да подпомогне опълчилия се на Лейтън капитан Сиско. В решителния момент Бентийн получава заповед от началника си да открие огън и между двата кораба започва битка.

След като и двете страни понасят щети и жертви, капитан Бентийн отказва да се подчини на заповедта да унищожи Дефайънт с новите квантови торпеда и го пропуска да продължи пътя си като го ескортира до Земята.

Ролята е изпълнена от актрисата Сюзън Гибни, която изиграва ролята на Лиа Брамс в Стар Трек: Следващото поколение .

Also on Fandom

Случайно уики