Fandom

Memory Alpha

Дълбок космос K-7

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

Дълбок космос К-7
Deep Space Station K-7, DS9.jpg
Собственик: Обединена Федерация на планетите
Статус: Действаща (2268)

Дълбок космос К-7 е космическа станция на Федерацията функционирала през 23-ти век. Тя е построена от Звездния флот, но е поставена под цивилно управление като през 2268 година управител е господин Лъри.

ХарактеристикаРедактиране

МестоположениеРедактиране

К-7 е разположена в териториалните предели на Федерацията и в близост до границата с Клингонската империя, а най-близкият клингонски аванпост се намира на 3,26 светлинни години. В квадранта, в който се намират станцията и аванпоста също така са разположени Донату V и Планетата на Шърман.

Разстоянието между К-7 и Бажор е над 200 светлинни години.

Структура на станцията Редактиране

Deep Space Station K-7 shuttlebay.jpg

Хангарът на К-7.

Дълбок космос К-7 притежава 30 палуби и три издадени модула с наименования K-A, K-B и K-C, които се състоят предимно от складови пространства и индустриални инсталации. Сред съоръженията на станцията предвидени за отдих и почивка е барът, който е посещаван често от междузвездния търговец Сирано Джоунс. Станцията разполага и с два хангара за малки космически съдове.

Кабинетът на управителя е снабден с двуместен транспортьор.

ИсторияРедактиране

През 2268 година Сирано Джоунс докарва няколко трибъла на станцията, които бързо се размножават и заплашват да залеят станцията с непрекъснато растящия си брой. Това събитие съвпада с пристигането на подсекретаря Нилз Барис, който ръководи разтоварването на няколко тона зърно от тип квадротритикале на борда на К-7 преди то да бъде изпратено за култивация на Планетата на Шърман. Официалните лица на Федерацията не знаят, че зърното е отровено от клингонския агент Арн Дарвин, който работи в сътрудничество с посещаващия по това време станцията IKS Гро'т. Едва след като стотици хранили се със зърното трибъли умират и след намесата на Джеймс Т. Кърк и екипажа на USS Ентърпрайз (NCC-1701) конспирацията е разкрита е прекратена.

През 2373 година остарелият вече Арн Дарвин пътува назад във времето, за да постави трикобалтова бомба на борда на К-7 с намерението на убие Джеймс Т. Кърк. Планът му е провален от Бенджамин Сиско и екипажът на USS Дефайънт, които го залавят и връщат в собственото му време.

АпокрифРедактиране

Според романът The Art of the Impossible от Кийт Р. А. ДеКандидо към 40-те години на 24-ти век Дълбок космос К-7 отдавна е изпаднала в състояние на пълна амортизация.

Станцията се появява в компютърната игра Star Trek: Elite Force II.

В сюжетната линия на Star Trek Online, през 2409 година, К-7 е напълно ремонтирана и снабдена с усъвременени системи. Станцията вече се намира в орбита около Планетата на Шърман и е командвана от командир Наоми Уайлдман. Младши командир Ичеб също служи на борда.

Also on Fandom

Случайно уики