Fandom

Memory Alpha

Доминик Кийтинг

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

Статия за истинския свят
(написана от гледна точка на истинския свят)
Доминик Кийтинг
Файл:Keating.jpg
Пол: Мъж
Дата на раждане: 1 юли 1962
Място на раждане: Лестър, Англия, Великобритания
Герой(и): Малкълм Рийд
Malcolm Reed, 2151.jpg

Доминик Кийтинг (роден на 1 юли 1962) е актьорът, играещ ролята на тактическия офицер на Ентърпрайз NX-01, лейтенант Малкълм Рийд, от сериала Стар Трек: Ентърпрайз.

Ранни години и кариера Редактиране

Роден в Лестър, Англия, той завършва University College в Лондон със специалност история. Но се надява да започне актьорска кариера, участвайки в няколко университетски продукции, накрая той става професионален актьор.

В края на 80-те години участва в телевизионни реклами.

От 1989 до 1993 Кийтинг е част от основния актьорски състав на популярния британски сериал Desmond's. След като напуска Desmond's, Кийтинг става основен актьор от втория сезон на Teenage Health Freak.

Докато все още участва в Desmond's, Кийтинг се появява в три епизода на сериала The Bill. Участва и в един епизод на британския криминален сериал The Paradise Club. През 1992, участва в епизода "Dead on Time" на детективския сериал Inspector Morse.

Първи американски проекти Редактиране

Кийтинг участва в американския телевизионен филм от 1994 Shake, Rattle and Rock! Други Стар Трек актьори, като Герит Греъм, Мик Милър, Уилям Скалърт и Дей Йънг също участват във филма.

През 1997, Кийтинг участва във филма на Disney Jungle 2 Jungle. Гостуващия актьор от Стар Трек: Следващото поколение Дейвид Огдън Стайърс също участва в този филм.

Кийтинг е един от няколкото Стар Трек актьори, които участват в филма от 1999 The Auteur Theory. Останалите са звездата от Стар Трек: Космическа станция 9 Армин Шимерман (Куарк), звездата от Стар Трек: Вояджър Гарет Уанг (Хари Ким) и Пола Малкълмсън. Пола участва ив епизода на Стар Трек: Ентърпрайз Мълчаливият враг, играейки Маделин Рийд - сестрата на Малкълм Рийд, игран от Кийтинг.

През 2001 Кийтинг участва във филма The Hollywood Sign. Актрисата от Стар Трек VII: Космически поколения Жаклин Ким (Демора Сулу) и Упи Голдбърг (Гайнан) също участват във филма.

Кийтинг участва в няколко американски телевизионни сериали преди да се присъедини към актьорския състав на Ентърпрайз: Poltergeist: The Legacy, G vs E и Special Unit 2. Участва и в един епизод на Бъфи, убийцата на вампири (Джеф Коубър и Харис Юлин също участват в този епизод).

След Ентърпрайз Редактиране

След края на Ентърпрайз, Кийтинг се появява в един епизод на сериала Лас Вегас, режисиран от Дейвид Стрейтън, който е и режисьор на няколко епизода на Ентърпрайз. TNG гостуващата актриса Ники Кокс е от основните актьори в Лас Вегас.

След това Кийтинг участва във филма на ужасите Hollywood Kills, в който той играе садистичен холивуд продуцент, който измъчва потенциални филмови звезди. Кийтинг, заедно с Никита Ейджър (епизода на Ражин) участва в документалния филм на Джонатан Уинтърс Certifiably Jonathan. Кийтинг играе и във фантастичния трилър Species: The Awakening, заедно с Бен Крос. Участва, заедно с Джефри Комбс, в късометражния филм The Attackmen.

Освен в тези проекти, Кийтинг получава роля във филмовата адаптация на поемата Беулф. Режисиран от Робърт Земекис, този филм използва същата 3-D техника за улавяне на движенията, като в Полярен експрес (също режисиран от Земекис), с която физическите движения на актьорите са цифрово записани и след това анимирани. Кийтинг играе ролята на роба Каин.

Кийтинг получава малка роля в хитовия сериал на NBC Герои. Освен основните актьори Закари Кинто и Кристин Роуз, TOS звездите Джордж Такей и Нишел Николс също участват в този сериал. След това Кийтинг получава поддържаща роля в сериала Бягство от затвора [1]. Участва и в британския сериал Holby City. Неотдавна приключиха снимките на The Ninong (aka Foreign Policy), в който той играе главния злодей.

Стар Трек (2009) прослушване Редактиране

През май 2008, за списанието Star Trek: The Magazine, Кийтинг разкри, че се е явил на кастинга за ролята на чичото на Джеймс Т. Кърк във филма от 2009 Стар Трек. Въпреки това, той не полуава ролята. [2] Кийтинг казва, че ролята за която се е явил на прослушване е била на "злия втори баща" на Кърк. Ролята е поверена на Брад Уилям Хенке. [3]

Други герои Редактиране

Also on Fandom

Случайно уики