Fandom

Memory Alpha

Джонатан Фрейкс

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

Статия за истинския свят
(написана от гледна точка на истинския свят)
Джонатан Фрейкс
Jonathan Frakes.jpg
Рождено име: Джонатан Скот Фрейкс
Пол: Мъж
Дата на раждане: 19 август 1952
Място на раждане: Витлеем, Пенсилвания, САЩ
Роли: Актьор, режисьор
Герой(и): Уилям Т. Райкър, Томас Райкър
Файл:WilliamRiker2379.jpg

Джонатан Скот Фрейкс (роден на 19 август 1952) играе ролята на Уилям Т. Райкър в Стар Трек: Следващото поколение, и в последните четири Стар Трек филма.

Той учи в университета в щата Пенсилвания, а след това и в Харвард. Вероятно, докато учи в щатския университет в Пенсилвания, той свири на тромбон в маршов оркестър.

Освен в Стар Трек: Следващото поколение, той участва в множество други телевизионни продукции, включително и сапунената опера Falcon Crest.

През 1988, той се жени за актрисата Джини Франсиз (тя играе ролята на Лора Спенсър в General Hospital, в сериала през 1963 участва Ленърд Нимой, по-късно участва и Корбин Бернсен) след като двамата работят по мини-сериала North and South. Франсиз е дъщеря на актьори Айвор Франсиз, а споменатата колония в Стар Трек: Първият контакт, Айвор Прайм, може да е кръстена на тъста на Фрейкс. Фрейкс играе по-малкия брат на героите на други двама Стар Трек актьори Кирсти Алей и Джеймс Рийд в North and South и North and South: Book II. В продължението участва и гостуващия актьор от DS9, Джим Мецлер.

Той е режисьор на пълнометражните филми Да спреш времето и Гръмотевични птици

Той е съ-автор на книгата The Abductors: Conspiracy.

Той записва аудио коментар за DVD-то за филма Стар Трек: Първият контакт, в който той не само участво, но и режисира. Ефикасният му стил на заснемане на филма му спечелва прякора "Two-Takes Frakes".

След това Фрейкс става член на The Sunspots, заедно с Патрик Стюарт, Майкъл Дорн и ЛеВар Бъртън. Те са бек вокал в "It's a Sin to Tell a Lie" от албума на Брент Спайнър Spiner от 1991, "Ol' Yellow Eyes is Back".

Фрейкс свири на тромбон в "Riker's Mailbox" от албума на Phish от 1994, "Hoist".

Той смята, че епизода на Стар Трек: Следващото поколение, Шаблон:E е най-лошия сегмент от Стар Трек по който е работил. [1]

Актьорска работа Редактиране

Джонатан Фрейкс е единственият основен актьор от Стар Трек, освен Мейджъл Барет, който участва във всичките четири модерни Стар Трек сериала: Стар Трек: Следващото поколение, Стар Трек: Космическа станция 9, Стар Трек: Вояджър и Стар Трек: Ентърпрайз.

Той също играе ролята на дубликата на Райкър, Томас Райкър, в TNG: "Втори шанс" и DS9: "Дефайънт".

Режисьорска работа Редактиране

Джонатан Фрейкс е режисирал няколко Стар Трек епизода и филма.

Други връзки със Стар Трек Редактиране

Шаблон:Главни актьори в TNG

Предишен режисьор:
Дейвид Карсън
Режисьор на Стар Трек филмите
Стар Трек: Първият контакт
Стар Трек: Бунтът
Следващ режисьор:
Стюарт Берд

Also on Fandom

Случайно уики