Fandom

Memory Alpha

Гарет Уонг

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

Статия за истинския свят
(написана от гледна точка на истинския свят)
Гарет Уонг
G Wang.jpg
Рождено име: Гарет Ричард Уонг
Пол: Мъж
Дата на раждане: 15 декември 1968
Място на раждане: Ривърсайд, Калифорния, САЩ
Герой(и): Хари Ким
Файл:Harry Kim 2371.jpg

Гарет Ричард Уонг (роден на 15 декември 1968) е най-известен с ролята си на мичман Хари Ким от Стар Трек: Вояджър.

Няколко от костюмите, носени от Уонг в Стар Трек: Вояджър са продадени по eBay като част от търга It's A Wrap!.

Личен живот Редактиране

Уонг първо учи в Бермуда, след което на 9 години се завръща в САЩ. Завършва гимназията Harding Academy в Мемфис, Тенеси, след което започва да се занимава с актьорство. Започва да участва в театрални продукции.

През 1997, е избран от People Magazine за един "50 най-красиви хора на света". А през 2001, E! (Entertainment Television) избира Уонг за един от "20 най-готини ергени" в страната.

Уонг е фен на Стар Трек: Космическа станция 9. В интервю пред списанието TV Zone през 1998, той посочва най-любимите си епизоди: "Далеч отвъд звездите", "Малки зелени човечета", "Нашият човек Башир" и "Изпитания с трибъли".

Въпреки че не е официален участник в церемонията, Уонг е единствения от основните актьори в Стар Трек сериалите, който присъства на церемонията по затварянето на Star Trek: The Experience в Лас Вегас на 1 септември 2008.

Уонг е от китайски произход, китайското му име е 王以瞻 (Уонг Изан или Уонг И Чунг), което в превод значи "Този който е уважаван от много".

Кариера Редактиране

GarrettWangFedconX2002Bonn.jpg

Гарет Уонг в Fedcon X през 2002

Уонг получава първата си телевизионна роля през 1994, в епизод на сериала All American Girl. Същата година, той става част от Стар Трек: Вояджър.

Освен във Вояджър, Уног участва в независими филми, сред които Angry Cafe (1995, с Франс Нуйен), Hundred Percent (1998), и Ivory Towers (1998, с Тайм Уинтърс). Той също участва, заедно със звездата от Стар Трек: Космическа станция 9 Армин Шимерман и звездата от Стар Трек: Ентърпрайз Доминик Кийтинг в комедията от 1999 The Auteur Theory. Една от по-скорошните му роли е във филма на ужасите Demon Island. През 2005, Уног участва в телевизионния уестър мини-сериал Into the West, играейки ролята на Чоу-Пинг Йен. Стар Трек актьорите Кейт Карадайн и Клейтън Рюонер също участват в мини-сериала.

През 2006, Уонг участва, заено с много други Стар Трек актьори във фен филмите, Star Trek: Of Gods and Men, режисирани от колегата от Вояджър Тим Ръс. Докато Ръс играе отново героя си от Водяжър, Тувок, Уонг е с нов герой. Другите Стар Трек актьори в сериала са Уолтър Кенинг, Нишел Николс, Алан Рък, Грейс Лий Уитни, Сирок Лофтън, Селесте Ярнал, Гари Греъм, Чейс Мастерсън, Кристал Алън, Дж.Г. Херцел, Джак Донър, Лорън Монтен, и Арлин Мартел.

Уонг може да бъде видян и във видеото към песента на Rage Against the Machine, "Sleep Now in the Fire." Китаристът на групата, Том Морело, участва с гост-роля в Стар Трек: Вояджър.

Наскоро Уонг участва, заедно със звездата от Стар Трек: Ентърпрайз Антъни Монтгомъри, в независимата комедия Why Am I Doing This?

Also on Fandom

Случайно уики