Fandom

Memory Alpha

Галакси-крило

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

Galaxy wing.jpg

Галакси-крило атакува кардасиански разрушител от клас Галор.

Галакси-крило е подразделение в бойната организация на флот, в което главно място заемат звездни кораби от клас Галакси.

Няколко Галакси-крилa влизат в състава на силите (части от Втори и Пети флот) предназначени съобразно плана на Бенджамин Сиско за отвоюването контрола над Дълбок космос 9 през 2375 година.

Тези крила имат за задача да атакуват по големите цели в кардасиано-доминионския флот.

По време на битката няколко поредни атаки от страна на федерационните щурмуви изтребители отварят дупка в бойната линия на кардасианците като по нейните краища остават няколко разрушителя от клас Галор, които биха хванали в капан всеки кораб, който се опита да премине.

Макар това развитие на боя да е капан създаден от командващия съюзените кардасиански и доминионски сили гул Дукат, Сиско смята, че това може също да е единствената възможност за пробиване на вражеските линии. Поради това капитанът нарежда на всички кораби да се насочат към отвора. Галакси-крило 9-1 и Галакси-крило 9-3 получават за задача да атакуват кардасианските разрушители като по този начин задържат дупката отворена за останалите кораби.

При изпълнението на заповедта му Сиско забелязва, че два кораба от крилата (USS Магелан и USS Венчър), които трябва да пазят десния фланг на USS Дефайънт, са "прекалено на гъсто". Той се опитва да компенсира като нарежда на Шеста, Седма и Осма изтребителна ескадрила да се прегрупират и да окажат подкрепа, но врагът успява да заглуши комуникационните сигнали посредством въртящ електромагнитен пулс.

Вижте същоРедактиране

Also on Fandom

Случайно уики