Fandom

Memory Alpha

Бълок

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

Bullock.jpg

Представител на вид 8472 представящ се за адмирал Бълок.

Към средата на 2370те представител на вид 8472 влиза в ампоато на адмирал Бълок по време на провеждана симулация на Терасфера 8, която е създадена да представлява точна имитация на Земята. "Бълок" е високостоящ представител в йерархията на този вид и като такъв докладва направо на "Бутби."

През 2375 година USS Вояджър открива терасферата и изпраща командир Чакоте да я проучи. "Бълок" и лейтенант Кинис посрещат новобранците в симулацията.

По-късно, след като членовете на вид 8472 потвърждават, че са разкрити, "Бълок" докладва на "Бутби" за приближаването на USS Вояджър и зарежда оръжията на терасферата. Той вземя участие в последвалите дипломатически преговори заедно с Валери Арчър. Неговата позиция е, че на Федерацията не може да се има доверие, дори след като "Бутби" е убеден точно в това. След като двете страни достигат до примирие, "Бълок" нарежда на асистента си, Кинис, да разведе Ниликс из комплекса, докато той лично направи същото за Тувок.

Ролята на адмирал Бълок е изиграна от актьора Тъкър Смолууд. Съществуването на истински адмирал Бълок е под въпрос, но с оглед стремежът на вид 8472 да предадат възможно най-голяма автентичност на симулацията, вероятно това не е само измислена персона.

Also on Fandom

Случайно уики