Fandom

Memory Alpha

Брийнска конфедeрация

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

Брийнска конфедрация
Breen Confederacy logo.png

Държавен герб на Брийнската конфедрация

Местоположение  : Квадрант Алфа
Принадлежност  : Доминион 2375)
Столица: Брийн

Брийнската конфедрация е междузвездно държавно образувание създадено от брийнския народ и разположено изцяло в квадрант Алфа на галактиката.

Към края на 2375 година конфедерацията се намесва във войната с Доминиона като като се присъединява към Доминиона подобно на Кардасианския съюз две години преди това. Съобразно сключения договор за намесата си във войната брийните са компенсирани с няколко кардасиански планети като им е обещано, че след края на конфликта ще получат контрола и над Ромул и дори Земята, въпреки че контрола на последната планета е общано и на Уеюн. Дипломатическите преговори между двете сили са водени от женския метаморф и висшия брийнски представител тот Гор.

Присъединяването на Брийнската конфедрация към Доминиона може да е предизвикано от променчик приел формата на брийн и проникнал по високите етажи на брийнското правителство.

Брийнската конфедрация се оказва изклю'чително полезен съюзник на Доминиона в първите седмици след намесата си във войната благодарение не само на конвенционалните си сили, но и на до тогава непознатото тяхно разсейващо енергията оръжие. Това оръжие се оказва решаващо по време на Втората битка за Чин'тока и позволява на Доминиона да завземе системата Чин'тока и да унищожи напълно противопоставилите му се там сили на Алианса на федерацията. Преди това Брийните също извършват дръзка атака срещу Земята.

Брийнската конфедрация се отличава с огромна лоялност към Доминиона дори, когато Алианса се сдобива с тяхното специално оръжие и разработва ефективни контрамерки брийните продължават да се сражават с ярост съперничаща си с тази на джем'хадарите. Това тласка Доминиона да разчита все повече на тях, което от своя страна кара кардасианците да се чувстват все по-изолирани, изоставени и приели ролята на пушечно месо като в крайна сметка ги тласка по пътя на въстанието срещу Доминиона. Кардасианския бунт оказва решаваща роля в решителната битка за Кардасия и окончателното поражение на Доминиона и Брийнската конфедрация.

Брийнската конфедрация традиционно въоръжава войниците си с дисрупторни оръжия.

Вижте същоРедактиране

Also on Fandom

Случайно уики