Fandom

Memory Alpha

Беренгария VII

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

Беренгария
Клас: М
Тип: Планета
Местни видове : Беренгариански дракон
Местоположение: Система Беренгариус, квадрант Алфа
Принадлежност : Обединена Федерация на планетите
The Explored Galaxy.jpg

Беренгария VII е отбелязана в звездната карта на "Изследваната галактика".

Беренгария VII (или просто Беренгария) е планета от клас М, седма по ред в рамките на системата Беренгариус, намираща се в квадрант Алфа на галактиката. Тази планета на Федерацията се характеризира с липсата на местени разумни форми на живот в иначе богатата си и цветуща екосистема, която поддържа различни екзотични биологични видове, най-известен сред които е вид летящи гущери подобни на митичните земни дракони.

Около 2104 година Беренгария е проучена от вулкански научен кораб, които описва драконоподобните същества, които я обитават, като достигащи дължина над 200 метра и издишащи огън.

През декември 2154 година е планирано планетата да бъде огледана от Ентърпрайз (NX-01) с оглед възможността на нея да бъде изградена първата от поредицата проектирани звездни бази на флота. Мисията на кораба, обаче е забавена поради инцидент с орионски търговец.

Известно време преди звездна дата 3417, Спок вижда "дракон", докато посещава Беренгария.

През 2293 година местоположнието на тази планета е отразено на звездна карта на Млечния път.

По време на Войната с Доминиона Беренгария е считана по своята стратегическата важност за равностойна на Вулкан, Андор и дори на Земята. През 2373 година кай Уин Адами запитва реторично капитан Бенджамин Сиско дали Федерацията би била готова да жертва Беренгария, за да опази Бажор от Доминиона.

АпокрифРедактиране

Джобният роман "Под крилото на раптора" разполага Звездна база 1 на Беренгария като по време на първата година от Ромуланската война за контрола над нея се водят две важни сражения.

Според "Светове на Стар Трек: Дълбок космос 9, том 2" Елиас Вон е роден на Беренгария и прекарва детството си там. Пак тук местните гущери издишащи огън са наречени Draco Berengarius (берингариански дракон).

Според "Стар Трек: Звездни карти" Беренгария се намира в квадрант Алфа на разстояние поне 100 светлинни години от Слънчевата система и в близост до територията на брийните. Към 2378 година планетата е членка на Федерацията.

Според "Светове на Федерацията" Беренгария има три луни наречени Алфа, Бета и Гама, и обикаля около червен гигант. Първоначално този свят е колония на Федерацията, а впоследствие пълноправен член.

Справочникът "Стар Трек: Федерация - първите 150 години" твърди, че претор Гилеус започва войната между Земята и Ромуланската империя като нарежда изненадваща атака срещу Звездна база 1 на Беренгария.

Also on Fandom

Случайно уики