Fandom

Memory Alpha

Бенет

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

Bennett (Rear Admiral).jpg
Пол: Мъж
Раса: Човек
Организация: Звездния флот на Федерацията
Ранг: Контраадмирал
Статут: На служба (2373)
Игран от: Дж. Патрик МакКормак

Бенет е контраадмирал от Звездния флот, служил през 70-те години на 24-ти век като високопоставен началник на военносъдебната част.

През 2373 година е разкрито, че Джулиан Башир е генно модифициран като дете, което съставлява престъпление съгласно законите на Федерацията. Команващият офицер на доктора капитан Бенджамин Сиско се свързва с Бенет, за да разрешат проблема. Вследствие адмиралът и родителите на Башир сключват споразумение, според което той остава незасегнат, а баща му Ричард пледира виновен за това, че незаконно е взел решение и е позволил детето му да бъде подложено на ДНК модифициране. Отделно от това родителят трябва да изтърпи две години лишаване от свобода в наказателна колония с минимално ниво на сигурност в Нова Зеландия.

Когато Джулиан Башир изказва недоволство от тежкото според него наказание, Бенет отговаря, че счита строгото спазване на законите против генното инженерство за изключително важно и изтъква Евгеническите войни като пример, който оправдава наказанието на Ричард Башир.

Докато към него се обръщат със званието контраадмирал, на яката си той носи не двете звезди оградени в правоъгълник означаващи този ранг (които например могат да се видят на униформите на адмиралите Бранд и Ерик Пресман), а четири звезди означаващи пълен адмирал. По отношение тази явна грешка Роналд Д Мур заявява: "Няма извинение за това, това е просто гаф."

Also on Fandom

Случайно уики