Fandom

Memory Alpha

Безименни кораби от клас Дефайънт

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

Тази страница предоставя списък с безименни кораби на Федерацията от клас "Дефайънт".

Втори флот Редактиране

Second Fleet 2.jpg

Два кораба от клас "Дефайънт" във Втори флот.

В късната 2373 година няколко безименни звездни кораба от клас "Дефайънт" са част от Втори флот.

През тази година, докато Доминионът атакува Дълбок космос 9, по време на Втората битка за Дълбок космос 9, бойна група от Втори флот преминава кардасианската граница и унищожава вражеските корабостроителници на Торос III. При срещата на USS Дефайънт и IKS Ротаран с победоносно завръщащата се бойна група става ясно, че част от нея са поне два безименни звездни кораба от клас "Дефайънт".

Възвръщането на USS Прометей Редактиране

Akira and Defiants, Message in a Bottle.jpg

Кораб от клас "Акира" и два ескортиращи го кораба от клас "Дефайънт".

През 2374 година, два безименни звездни кораба от клас "Дефайънт" ескортират безименни кораб от клас "Акира" по време на битката с три ромулански бойни птици от клас Д'деридекс, която цели възвръщането контрола над USS Прометей.

По време на битка единият от "Дефайънтите" е уцелен по погрешка от фотонно торпедо изстреляно от USS Прометей.

Ескортът на Вояджър Редактиране

USS Voyager escorted home.jpg

Кораб от клас "Дефайънт" ескортира USS Вояджър.

През 2378 година два безименни звездни кораба от клас "Дефайънт" се намира в близост до Слънчевата система, когато са изпратени от адмирал Оуен Парис, наред с други кораби, да заемат позиция срещу отваряща се трансуорп апертура на боргите. Корабите помагат за унищожението на появилата се от отвора боргска сфера. След като от отломките се появява USS Вояджър, безименните кораби от клас "Дефайънт" го ескортират до Земята.

Also on Fandom

Случайно уики