Fandom

Memory Alpha

Антъни Хафтел

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

Адм Хафтел.JPG
Вицеадмирал Хафтел (2366)
Пол: Мъж
Раса: Човек
Ранг: Вицеадмирал
Статут: На служба (2366)
Игран от: Никълъс Костър

Антъни Хафтел е вицеадмирал от Изследователското поделение на Звездния флот, служил през 60-те години на 24-ти век.

През 2366 година той се опитва да принуди Дейта да му предаде попечителството над създадения от младшия командир андроид Лал. Хафтел смята новосъздадения андроид за фундаментален пробив в конструирането на изкуствени форми на живот и желае да го отведе за изследване и "отглеждане" във филиала на технологичния институт "Дейстръм" на планетата Галор IV. С тази цел той пристига на USS Ентърпрайз-D, за да се срещне лично с Лал и да я отведе със себе си.

Поради нежеланието на Дейта да се раздели с "дъщеря" си доброволно, Хафтел отправя пряка заповед към младшия командир да го стори. Това води до конфронтация с капитан Жан-Люк Пикар, който счита че адмирала не зачита установените граждански права на андроидите като признати от правото на Федерацията разумни и съзнателни форми на живот. Конфликтът между двамата скоро е прекъснат от новината за тежка повреда в невралнaта система на Лал.

Сам бидейки експерт по кибернетика, Хафтел предлага да асистира на Дейта по време на операция за поправяне на повредата. Помощта му е приета, но усилията на двамата не са достатъчни да спасят Лал. (TNG: "Потомството")

Първото име на вицеадмирала е споменато в сценария на епизода.

Also on Fandom

Случайно уики