Fandom

Memory Alpha

Алина Нечайев

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

Нечайев.jpg
Пол: Жена
Раса: Човек
Организация: Звездния флот на Федерацията
Ранг: Адмирал на флота
Статут: На служба (2371)
Игран от: Наталия Ногълич
Файл:Alynna Nechayev.jpg
Адмирал Нечайев на борда на "Ентърпрайз-D"(2369)

Алина Нечайев е висш офицер заемащ ръководно място в Командването на Звездния флот през 24-ти век. Тя има чин вице адмирал до 2369 година, когато е повишена в aдмирал. Само година по-късно получава и най-висшето звание - адмирал на флота, като за адютант й е назначен командир Райтуел. През 60-те и 70-те години на 24-ти век по-голямата част от дейността й е свързана с проблеми и събития състояли се по границата с Кардасия.

Любимото ястие на Нечайев е "буларианското канапе". Обичайното обръщение към нея е "адмирале". (TNG: ""Спускане, част I", "Краят на пътешествието", "Превантивен удар"; DS9: ""Маките, част II", "Търсенето, част II", "Изоставеният")

КариераРедактиране

Нечайев е водеща фигура в отношенията между Звездния флот и Кардасианския съюз и страстен, но често безкомпромисен, защитник на сигурността на Федерацията. Тя е пряк началник на капитан Жан-Люк Пикар, но работните им отношения са обтегнати. През 2369 г. тя нарежда на Пикар да отстъпи командването на Ентърпрайз на капитан Едуард Джелико, който е известен с работата си по сключването през 2367 г. на първото примирие сложило край на бойните действия между Федерацията и Кардасия. На самия Пикар тя нарежда да оглави малък специален отряд, с който да проникне в кардасианска инсталация на планетата Сетлис III. След като преговорите, които междувременно Джелико води с гъл Лемек, се влошават Нечайев упълномощява капитана да предприеме действия срещу кардасианските бойни кораби в мъглявината Макалистър C-5, въпреки че с това рискува избухването на нова война.

Nechayev in the observation lounge.jpg

Нечайев на борда на Ентърпрайз през 2370

Нечайев смята, че Пикар се отнася твърде меко с опасните противници на Федерацията. С особена сила тя изтъква случая, когато капитанът отказва да използва Хю като носител на инвазивна програма, с която да бъде заразен целия боргски колектив. Затова, когато по-късно тя командва силите събрани в отговор на боргската атака от 2369 г., Нечайев изрично нарежда на Пикар да загърби всякакви морални задръжки и да не пропуска втора подобна възможност.

През 2370 г. капитан Пикар опитва да подобри отношенията между двамата и дори предлага любимите на адмирала булариански канапета като знак, че тя е винаги добре дошла на борда на Ентърпрайз. Въпреки това, неговите възражения срещу заповедта на Нечайев за преместването на индианците създали колония на Дорван IV, оставя известно напрежение в отношенията между двамата.

Алина Нечайев играе важна роля в сключването на мирния договор с Кардасия през 2370 г, а вследствие ръководи и противодействието на бунтовниците наричащи себе си Маки. Тя открито заявява, че симпатизира на позицията на разбунтувалите се, но остава твърдо решена да съхрани извоювания мир с кардасианците. В тази насока тя изсиква лейтенант Ро Ларен да участва в мисия под прикритие с цел внедряването й в организацията на Маки. През същата година адмирал Нечайев посещава станция Дълбок космос 9, където обсъжда проблемите свързани с бунтовниците и мирния договор с Кардасия.

Alynna Nechayev and Borath.jpg

Нечайев в симулацията на Борат

През 2371 г. образът на адмирал на флота Нечайев е използван в симулация създадена от ворта Борат с цел да се проучат възможните реакции на Бенджамин Сиско, Джадзия Дакс, Майлс О'Брайън, Джулиан Башир и подкомандир Т'Рул срещу бъдещо засиленo присъствиe на Доминиона в квадрант Алфа. В тази симулация адмиралът информира Сиско, че станция Дълбок космос 9 ще бъде предадена на Доминиона съгласно сключено съглашение между двете страни и въпреки острото противопоставяне на бажоранците.

По-късно през същата годината, когато екипажът на Дълбок космос 9 открива млад Джем'Хадар и решава да го върне на Доминиона Сиско отбелязва, че това няма да се хареса на адмирал Нечайев.

Приложения Редактиране

Зад кадър Редактиране

Ролята на aдмирал Алина Нечайев е изграна от актрисата Наталия Ногълич. При всяко нейно появяване в сериалите тя носи означено на униформата си званието на вицеадмирал.

Апокриф Редактиране

Адмирал Алина Нечайев се появява в редица романи, включително тези от поредицата "Стар Трек: Нова граница", "Време за...", трилогията "Star Trek: Destiny" и други. Тя също се появява в книги на Шатнър и Рийвс, където е главнокомандващ на Звездния флот и командващ офицер на USS Суверен.

Also on Fandom

Случайно уики