Fandom

Memory Alpha

Аванпост

728pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share

Аванпостът обикновено представлява малка база или селище в периферни и гранични райони, което може да служи за разнообразни цели, включително изследователска и отбранителна дейност. На много светове аванпоствете са предшественици на установяването на колонии.

След края на войната между Земята и Ромуланската звездна империя от средата на 22 век, по различни астероиди са изградени цяла серия от аванпостове за наблюдение на новосъздадената Неутрална зона.

Към 2267 година колонията Цестус III е Земен наблюдателен аванпост, преди да бъде унищожена от горните през същата година.

На Калеб IV е разположен федерационен аванпост, който по някое време през 23 век е атакуван от Кор и Канг.

Федерацията поддържа научен аванпост в системата Герника.

Медицинският техник Саймън Тарсис служи в няколко аванпоста преди да бъде назначен на USS Ентърпрайз.

Колонията Мелона е считана за аванпост на Федерацията.

На Калдер II, към 2370 година, е разположен малък федерационен аванпост състоящ се от научна станция с ограничени отбранителни възможности, въпреки че разполага с дефлекторен щит от тип 4 и две фазерни банки. Поради това Звездният флот носи задължение за отбраната му.

През 2375 година, сона поддържат аванпост на Девос II, който представлява важна инсталация за производството на бял кетрацел. През тази година Уеюн и Дамар изпращат доминионски кораби, за да предпазят този аванпост от възможна атака на Федерацията.

Вижте същоРедактиране

Also on Fandom

Случайно уики